ÇİKOLATA KARNAVALI

ÇİKOLATA KARNAVALI

                       Canımız ne zaman sıkılsa hemen bir şeyler atıştırma isteğimiz bitmeyecek:) Böyle zamanlar da sizi bilmem ama ben hemen çikolataya yöneliyorum. Hatta hepsini birden alıp yemek istiyorum. E hâl böyle olunca biz de sizin karşınıza nefis bir çikolata şöleniyle geldik. Genel de dışarıda yediğimiz tatlılar artık kendi elimizde;) Eminim çok seveceksiniz. Ben yine dayanamayıp yapmaya başlıyorum. Hadi ne duruyorsunuz ? Beraber başlayalım… Şimdiden kolay gelsin :)

                                            

                    





MALZEMELER

1,5 litre süt

1000 gr sütlü çikolata yada bitter

mısır nişastası (1 tepeleme yemek kaşığı)

40 gr un (1 tepeleme yemek kaşığı)

1,5 su bardağından 1 parmak eksik şeker

1 paket vanilya ya da 1 çay kaşığı vanilya özütü

1 paket çiğ krema

1 kase çekilmiş bebe bisküvisi

Çilek ya da muz

Süslemelerinizi kendi tercihlerinize göre yapabilirsiniz:)


Yapılışı

Derin bir tencere de nişasta, un, süt ve şekeri alıp karıştırıyoruz.

Tam bir bir kıvam alınca ocağın üzerine alıyoruz.

Ben yumurta tercih etmiyorum. Ama kullanmak isterseniz yumurtanın sarısını ekleyip karıştırmaya devam ediyoruz.

Kıvam alana kadar orta ateşte pişirmeye devam ediyoruz

Ardından ocaktan alıp çikolata, tereyağ ve vanilyayı ekleyip karıştırarak erimesini sağlıyoruz.

Sunum kabımızın dibine bisküvili karışımdan bire kaşık alıyoruz.

Kenarlara dilimlediğimiz çilek yada muzları diziyoruz.

Hazırladığımız magnolia karışımına dolduruyoruz. Üzerine tekrar bisküvili karışımdan ekliyoruz. Tüm malzemeler bitene kadar aynı işlemi tekrarlıyoruz.

En son olarak da istediğiniz gibi süslemeler yapabilirsiniz.

Afiyet Olsun şimdiden:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar